Skoleplattform Oslo

Skoleplattform Oslo gir tilgang til informasjon og relevante verktøy tilpasset rollen til den som logger seg inn.

Hva finner du etter pålogging til Skoleplattform Oslo?

• Pålogging gjøres via nettsiden ved å klikke på "Logg inn" øverst til høyre på nettsiden.
  • Velg "foresatte".
  • Du logger deg deretter på ved hjelp av ID-porten, på samme måte som ved tilgang til en rekke andre offentlige tjenester i Norge.

Meldinger fra skolen:

• Meldinger og informasjon fra skolen finner du i meldingsverktøyet i Portalen, og i appen Skolemelding.
  • Meldinger og informasjon fra trinn og klasser finner du på infosiden til trinnet.

itslearning:

• Når du klikker på verktøyet "its – Mine fag" kommer du til Osloskolens læringsplattform som er levert av itslearning.

Klikk på lenken for en detaljert brukerveiledning for skoleplattform Oslo for foresatte.